Uw e-mailadres controleren
Het is belangrijk dat wij een werkend e-mailadres van u in onze gegevens hebben staan. En nee, niet omdat we u zo nodig simpele verkooppraatjes willen versturen per mail. We snappen best dat u daar niet op zit te wachten. Maar als het écht nodig is, dan moeten we u kunnen bereiken. Binnenkort krijgt uw rekening bijvoorbeeld een eigen IBAN, en daarmee ook een nieuw rekeningnummer. Van die wijziging en het nieuwe rekeningnummer brengen we u per e-mail op de hoogte en we vinden het belangrijk dat zulke mailtjes bij u aankomen.
Wat vragen we precies van u?
We willen u vragen om even in te loggen in MijnBND. Als u bent ingelogd, kunt u bovenin op ‘Mijn gegevens’ klikken. Hier ziet u vervolgens het bij ons bekende e-mailadres. Klopt dit niet meer? Dan kunt u deze direct wijzigen. We vragen u deze wijziging dan even te bevestigen met een controlenummer dat we per sms naar u sturen.
Geen toegang meer tot uw account?
Probeer dan uw gebruikersnaam opnieuw op te vragen of een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt dat niet, bijvoorbeeld omdat u geen toegang meer heeft tot uw oude e-mailadres? Bel ons dan even op via 020 75 85 310. Wij stellen u dan twee controlevragen en wijzigen vervolgens uw e-mailadres voor u.