Welcome to our Support Center
Afdrukken
Hoe dien ik een klacht in?
Deze vraag staat weliswaar tussen de veelgestelde vragen, maar echt veel gesteld wordt hij gelukkig niet. We vinden het namelijk belangrijk dat u tevreden bent.
Heeft u een klacht? Dan kunt u die indienen via deze pagina. Vervolgens gebeurt er dit:
- Uw klacht komt binnen bij onze klantenservice, maar onze directie krijgt deze ook onder ogen.
- We streven ernaar de klacht binnen 1 werkdag na ontvangst op te lossen (soms hebben we wat meer tijd nodig, bijvoorbeeld als er informatie bij andere partijen moet worden opgevraagd).
- Lukt het ons dan niet om een passende oplossing te vinden? Dan kunt u zich richten tot het Kifid – Postbus 93257, 2509 AN Den Haag. Het Kifid neemt klachten in behandeling als consument en aanbieder er samen niet uitkomen.
- Op onze dienstverlening is het Nederlands recht van toepassing. U kunt zich dus ook altijd tot de burgerlijke rechter wenden. Maar we beloven dat we ons tot het uiterste inspannen om het nooit zover te laten komen.