Hoe kan ik mijn tegenrekening wijzigen?
Uw tegenrekening is de rekening waarvan wij geld incasseren en/of waarnaar wij geld overmaken. U kunt deze zelf wijzigen via MijnBND. Klik hiervoor in het overzicht op de rekening waarvan u de tegenrekening wilt wijzigen en klik vervolgens op het tabje Wijzigen tegenrekening. Soms moet u hiervoor eerst Meer selecteren.
Nadat u de nieuwe tegenrekening heeft ingevoerd, ontvangt u via e-mail of SMS een controlenummer. Als u dat controlenummer in MijnBND invoert, kunt u een al bij ons bekend IBAN of een nieuwe IBAN koppelen aan uw rekening.
U kunt uw tegenrekening ook wijzigen door even contact op te nemen per mail op klant@brandnewday.nl vanaf het bij ons bekende e-mailadres. Stuur ons in dat geval even de volgende informatie toe:
- Het Brand New Day-rekeningnummer waarvan de tegenrekening moet worden aangepast
- Een kopie van een bankpas/bankafschrift waaruit blijkt dat de nieuwe tegenrekening op uw naam staat.
Let erop dat bij wijzigen van uw tegenrekening via e-mail en het opsturen van uw identiteitsbewijs uw tenaamstelling (initialen + achternaam) overeenkomen met die van uw tegenrekening. Indien dit niet het geval is zal er een nieuw document opgestuurd moeten worden met daarop dezelfde tenaamstelling als die van uw tegenrekening.