Mijn controlenummer werkt niet. Wat moet ik doen?
Wilt u inloggen in MijnBND? Dan vragen we u een controlenummer in te voeren dat u per sms toegestuurd krijgt. Die SMS bestaat altijd uit twee delen: het controlenummer (6 cijfers) en een referentiecode (6 letters).
Misschien een open deur, maar: controleer altijd of het referentienummer op de inlogpagina en het referentienummer in de SMS overeenkomen. Is dit niet het geval? Dan werkt de code hoe dan ook niet.
Zoals u kunt zien komt de referentiecode in het lichtgrijs (KNBOEV) op de eerste foto overeen met de referentiecode in de SMS.
Heeft u meerdere controlenummers ontvangen?
Ook dan geldt: check de referentiecode in de sms en op het inlogscherm. Het kan zijn dat u de pagina opnieuw geladen heeft, waardoor u meerdere codes heeft ontvangen. Da’s verwarrend, maar de referentiecodes geven u daarbij dus wat houvast. Krijgt u niet de code die overeenkomt met die op uw scherm? Wacht dan even 2 minuutjes. Soms zit er wat vertraging in het versturen en krijgt u de code dus iets later binnen.
Mijn controlenummer werkt nog steeds niet. Wat moet ik doen?
Neem dan even contact met ons op. U kunt bijvoorbeeld met ons chatten, bellen via 020 75 85 310 of mailen naar klant@brandnewday.nl. We helpen u graag!